Now wolde y fayne (Anonymous)
- Editor: Monique Rio (submitted 2016-08-26). Score information: Letter, 2 pages, 216 kB Copyright: CC BY 4.0
- Edition notes: Transposed Edition Available at stcpress.org
Title: Now wolde y fayne
Language: Old English
Original text and translations
Now wolde y fayne summer this make
Al only for my lady’s sake.
When y her see;
But nowe y am so far fro hir
It wil not be.
2. Thow y be far out of her sight,
I am her man both day and nyght
And so wol be. Therfore y wolde, as y love her,
She lovyd me.
3. Whan she is mery than am y gladde;
Whan she is sory than am y sadde
And cause is whye:
For he leveth not that lovyd
So wel as y.
4. She seith that she hath seyn it write
That ‘sel dyn seyn is sone forgeit.
Yt is not so,
For yn good feith save only her
I love no moo.
5. Wher for y pray bothe nygth and day
That she may cast all care a way
And leve not rest,
And ever more where ever she be
To love me best
6. And y to her to be so trewe,
And never to chaung for no newe
Unto my ende,
And that y may in her service
Ever to ament.